یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نکونام

حوزه / نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم انتظار دارند در سطح ملی و استانی مدیران قوی و کارآمد تقویت شوند و مدیران ضعیف و ناکارآمد که در تراز دولت نیستند عذرشان خواسته شود و از فرصت‌های باقی‌مانده بیشتر استفاده‌ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام ظهر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به چهارمحال و بختیاری، در اجتماع باشکوه مردم شهرکرد اظهار داشت: آقای رئیس جمهور، این مردم علی‌رغم مشکلاتی که دارند و رنج‌هایی که از نارسایی‌های اقتصادی و کم‌لطفی بعضی از دستگاه‌های اداری مشاهده می‌کنند و مفاسدی که گوشه و کنار گاهی شاهد هستند، همچنان چشم امید به تلاش‌های شبانه‌روزی شما دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، تأکیدکرد: مردم انتظار دارند در سطح ملی و استانی مدیران قوی و کارآمد تقویت شوند و مدیران ضعیف و ناکارآمد که در تراز دولت شما نیستند عذرشان خواسته شود و از فرصت‌های باقی‌مانده بیشتر استفاده‌ شود و همه چیز یکپارچه در مسیر اهداف دولت متحرک باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، خاطرنشان کرد: مردم این استان انتظار دارند جدیت بیشتر نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و تعادل در خرج و دخل جامعه را شاهد باشند و در سُفره و زندگی خود آن را مشاهده کنند.

امام جمعه شهرکرد، تصریح کرد: مردم انتظار دارند کم برخورداری این استان به زودی جبران و سَفره‌های پر خیر و برکت دولت رافع این مهم باشد که ان‌شاءالله خواهد بود، راجع به دیگر انتظارات مردم و راجع به مسئله آب نیز در شورای اداری مطالبی را عرض خواهم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha