یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شورای

حوزه/ حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه شناسایی طلاب مستعد و با انگیزه برای امامت جمعه در کشور یکی از وظایف مهم مسئولان حوزوی است، گفت: توجه به اشتراکات فرهنگی استان‌ها در گزینش ائمه جمعه موثر است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، روز گذشته نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان و حجت الاسلام علی‌اصغر حسینی معاون جذب و گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی اصغر حسینی در این نشست اظهار کرد: شناسایی طلاب مستعد و با انگیزه برای امامت جمعه یکی از وظایف مهم مسئولان حوزوی است.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: با مشارکت نهاد امامت جمعه و حوزه علمیه نشست‌هایی جهت هم افزایی و معرفی شرایط حضور طلاب در این نهاد فراهم شود.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه سلسله نشست‌های شورای سیاستگذاری با مسئولان فرهنگی استان‌ها به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، اظهار کرد: توجه به اشتراکات فرهنگی استان‌ها در گزینش ائمه جمعه موثر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی نیز با اعلام آمادگی حوزه علمیه هرمزگان برای تربیت طلاب تراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: وظیفه ذاتی مدارس علمیه تربیت و آموزش طلابی است که برای انقلاب و اسلام تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: از بهترین مکان‌هایی که طلاب می‌توانند نقش مهم و کلیدی را ایفا کنند، حضور در نهاد امامت جمعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha