شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشنواره تئاتر استانی

حوزه/ در آیینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در آیینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی معرفی شدند.

"دی زنگرو، به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید، این خانه سیاه است، جزیرتا، خَن، لی‌لام، پشت پلک شهر، آلا، سینما جوادیزو و شازو" آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر بودند.

شش اثر در بخش صحنه‌ای و چهار نمایش در بخش خیابانی این جشنواره حضور داشت.

"عبدالرضا شنان‌پور، علیرضا میرشکاری و لقمان بحرانی" به عنوان هیات بازبین و "شاهین بهرام‌نژاد، رضا مختارزاده و میترا خواجه‌ئیان" هیات داوران این دوره جشنواره بودند.

از سوی هیات داوران و بدون اولویت نمایش‌های "خَن و شازو" به ترتیب به کارگردانی روح‌الله خدامی و قحطبه فخرایی را در بخش صحنه‌ای و در بخش خیابانی نمایش "به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید" به کارگردانی حمید ظریف‌خواه را به عنوان آثار برگزیده معرفی شد.

پخش تیزر جشنواره تئاتر استانی، موسیقی زنده، پخش کلیپ از هنرمند زنده یاد سیاوش پولادی، رونمایی از کتاب "روایت صحنه" و تقدیر از کارگردانان جشنواره دیگر برنامه‌های این رویداد هنری بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha