شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دوره

حوزه/ مسئول گروه های تبلیغی حوزه های علمیه گفت: تبلیغ چهره به چهره در عمل به فریضه جهاد تبیین، بسیار مؤثر و مفید است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی کلاته، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در دوره تربیت جهادگر تبیین مسائل فلسطین با عنوان"همه برای فلسطین که با همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در مدرسه علمیه حقانی برگزار شد، با اشاره به اهمیت و ضرورت تبلیغ چهره به چهره طلاب و فضلای حوزوی در زمانه کنونی اظهار داشت: تبلیغ چهره به چهره و اهتمام در این خصوص در واقع تأسی به سیره نورانی رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع) است و چه خوب است که در این راستا به نکات و ریزه کاری ها در راستای برقراری ارتباط صمیمانه و مؤثر با مردم و گروه های هدف دقت کنیم.

وی افزود: تبلیغ چهره به چهره، فعالانه، کم هزینه و سهل الوصول است و فرآیندی است که نباید آن را محدود به زمان و مکان خاصی کرد هر چند که به اقتضائات و شرایطی زمانی و مکانی نیز باید توجه لازم را داشت.

مدیر مؤسسه امیربیان استان قم همچنین گفت: در عرصه جهاد تبیین و تبلیغ چهره به چهره ما نباید خود را معطل امکانات و تشریفات کنیم بلکه می بایست با صمیمیت و مهربانی و مخاطب شناسی و زمان شناسی به وظیفه خود عمل نماییم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق تبلیغ چهره به چهره مطلوب پنج مرحله مهم و کلیدی وجود دارد که شامل جذب، ارتباط گیری، محبت، اعتمادسازی و هدایتگری می شود و مدت اجرای این مراحل البته بستگی به نوع مخاطبان و شرایط زمانی و مکانی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha