شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نطنز

حجت الاسلام اهتمام گفت: دیدار با امام جمعه، مسئولین و نخبگان فرهنگی نطنز از برنامه های سفر به شهرستان بود و طی آن مقرر شد تا هماهنگی لازم برای برپایی مرکز رصد و قرارگاه شادی و نشاط در این شهرستان انجام شود.

حجت الاسلام حامد اهتمام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان گفت: در راستای هم افزایی و شبکه سازی فعالیت‌های تبلیغی و مبلغان عرصه جهاد تبیین، سفر به شهرستان های استان آغاز شده است.

وی با اشاره به شهرستان نطنز به عنوان نخستین سفر شهرستانی افزود: دیدار با امام جمعه، مسئولین و نخبگان فرهنگی نطنز از برنامه های این سفر بود و در طی آن مقرر شد تا هماهنگی لازم برای برپایی مرکز رصد و قرارگاه شادی و نشاط در این شهرستان انجام شود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: جلسه ای نیز با حضور طلاب و مبلغان خواهر و برادر برگزار شد که در آن لزوم توجه ویژه به گروه های تبلیغی و تبلیغ تخصصی مورد بحث قرار گرفت.

وی یادآور شد: تجلیل از مبلغان برتر و دیدار با پیشکسوتان تبلیغ در دستور کار سفر به شهرستانهای استان قرار دارد که در این سفر نیز از خانم نوروزی به عنوان مبلغه برتر، تقدیر به عمل آمد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان درباره دیدار با حجت الاسلام و المسلمین انصاری گفت: مراسم تکریم از این استاد پیشکسوت که بیش از هشت دهه از عمر خود را در حوزه تبلیغ و معارف دین سپری کرده اند با حضور امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات شهرستان نطنز و جمعی از مسئولین در منزل ایشان انجام گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha