دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
بوشهری ها در حمایت از کودکان مظلوم غزه

حوزه/ مردم بوشهر در کنار ساحل خلیج همیشه فارس با تجمع در میدان شهید رئیسعلی دلواری فریاد حمایت از غزه سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مردم بوشهر امروز در کنار ساحل خلیج همیشه فارس با تجمع در میدان شهید رئیسعلی دلواری فریاد حمایت از غزه سر دادند.

بوشهری ها در این تجمع ضمن ابراز خشم و نفرت خود از جنایت های ددمنشانه رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی در کشتار و به شهدات رساندن کودکان و زنان و مردم بی گناوه غزه، انزجار خود را اعلام داشتند.

تجمع کنندگان بر سر دادن فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس»، خواستار توقف حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به غزه شدند.

در این مراسم که با حضور کارمندان، بازاریان، دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب حوزه علمیه، زنان خانه دار و سایر اقشار جامعه برگزار شد، تجمع کنندگان با فریاد « الله اکبر»، « فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است امت اسلامیان آماده قیام است»، «مرگ بر سه ابلیس آمریکا اسرائیل و انگلیس»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» و «مرگ بر صهیونیست» ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، انزجار خود را از جنایت های رژیم اشغالگر قدس ابراز داشتند.

برخی مردم نیز با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی که روی آن شعارهایی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی نوشته شده؛ جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌اند.

همچنین تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت نیز در دستان راهپیمایان قرار داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha