یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / حجت الاسلام علی بخشی گفت: در آن روزی که آقایان داعیه فقاهت، سیاست و آقازادگی را داشتند ودفاع از ولایت و امامت را کنار گذاشتند، حضرت زینب کبری (س) هیچگاه  ولایت را تنها نگذاشتند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی امروز در جمع مردم شهر اقبالیه قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اظهار داشت: وقتی نام حضرت زینب(س) به میان می‌آید بی‌شک واژه صبر و بردباری به ذهن می‌آید و شخصیت ایشان تجسم صبر خدایی است، تحمل مصیبت‌های ایشان در زندگی از مدینه تا کربلا و از کربلا تا کوفه و شام بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین عنوان کرد: حضرت زینب (س) بانوی عالمه است یعنی از نظر علم و تفسیر قرآنی و احادیث و هم‌چنین اخبار پیامبر(ص) به همه آیات الهی عالم و سلطه علمی داشتند، این رفتار بعد از شخصیت این بانوی بزرگوار باید برای دختران و زنان الگو باشد.

وی ادامه داد: کار حضرت زینب (س) و تصمیم و حرکت ایشان، عظمت حضرت را نشان کرد و در آن روزی که آقایان داعیه فقاهت، سیاست و آقازادگی را داشتند و دفاع از ولایت و امامت را کنار گذاشتند، حضرت زینب(س) ولایت را تنها نگذاشتند.

حجت الاسلام علی بخشی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، تصریح کرد: خدمات پرستاران زحمتکش را فراموش نمی‌کنیم و حتی در زمان بیماری کرونا خیلی از پرستاران پای کار ماندند و برای نجات جان هم وطنانشان از خود گذشتگی و ایثار کردند و برخی نیز در راه خدمت رسانی به بیماران، به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین، به شکست اسرائیل در جنگ غزه اشاره کرد و گفت: اینکه شما می‌بینید اسرائیل دستاوردی جز کودک کشی و حمله به بیمارستان و بمباران هوایی نداشته، این شکست برای اسرائیل است که تحلیلگران نظامی خودشان هم به آن اعتراف دارند و آنچه که سرنوشت ساز است، زمین است و اسرائیل در جنگ زمینی هیچ دستاوردی نداشته است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha