شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حمزه پیش قدم

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمر گفت: متأسفانه شب گذشته یکی از نیروهای ناهی از منکر با مشاهده افرادی که به‌صورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکلی در آبشار یاسوج بودند، احساس تکلیف نموده و پس از تذکر لسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت که جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد.  

حجت الاسلام حمزه پیش قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، اظهار داشت: متأسفانه شب گذشته یکی از نیروهای ناهی از منکر با مشاهده افرادی که به‌صورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکلی در آبشار یاسوج بودند، احساس تکلیف نموده و پس از تذکر لسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت که جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد.

حجت الاسلام پیش قدم، با بیان اینکه در حال حاضر حال عمومی این فرد مساعد و معاینات پزشکی در حال انجام است، گفت: ضاربان با همکاری نیروهای انتظامی دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری جدی موضوعات قضایی در حیطه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و ‌یادآور شد: به هیچ عنوان از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوتاه نخواهیم آمد.

حجت الاسلام پیش قدم، ضمن تشکر از دادستان مرکز استان و مجموعه قضایی و همچنین پرسنل نیروی انتظامی استان که همیشه و در همه حال یار و یاور آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند و از مردم خواست تا برای سلامتی این ‌ناهی از منکر دعا کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha