دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
دورود

حوزه/ امام جمعه دورود با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ مطالعه زیربنای رشد فرهنگی جوامع محسوب می‌شود، گفت: ارتقای سرانه مطالعه در جامعه، ضامن رشد و پیشرفت همه جانبه جوامع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد قائد رحمتی امام جمعه دورود، امروز در نشست علمی پژوهشی به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در جمع طلاب مرکز تخصصی حضرت زهرا(س) دورود، با تأکید بر اهمیت اشاعه و نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه در حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: طلاب یاید با مطالعه، تحقیق و پژوهش مانوس شوند و مطالعه را در برنامه روزانه خود بگنجانند.

وی با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ مطالعه زیربنای رشد فرهنگی جوامع محسوب می‌شود، افزود: ارتقای سرانه مطالعه در جامعه، ضامن رشد و پیشرفت همه جانبه جوامع خواهد شد.

امام‌ جمعه دورود، با اشاره به اینکه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در حوزه‌های علمیه باید بیش از پیش ارتقا یابد، اظهار کرد: افرادی که با کتاب مأنوس می‌شوند و دائما به مطالعه می‌پردازند، پس از مدتی خود صاحب نظر خواهند شد.

حجت الاسلام قائدرحمتی به بیان مباحث مربوط به سیر مطالعاتی کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی پرداخت و گفت: مطالعه کتب علما و بزرگان دینی و همچنین کتب فقهی و حوزوی برای طلاب ضروری است و آن‌ها را در تبلیغ موثر و کارآمد یاری می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha