جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ایران اسلامی امروز در جایگاهی قرار دارد که عملاً موازنه قدرت در جهان کنونی را بر هم زده به طوری که خواب را از چشم زورگویان و مستکبران ربوده است و این را باید نعمتی بزرگ دانست و پاسدار آن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید استان کردستان امروز در دانشگاه فنی دختران شهرستان سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام طه توکلی در این نشست عنوان کرد: به برکت امامین انقلاب امروز این نظام اسلامی یکایک قله‌های افتخار را در حوزه‌های مختلف همانند علمی، نظامی و فرهنگی فتح می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: این پیشرفت و توسعه بی‌شک در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال به دست آمده است و امروز نسلی را تربیت می‌کنیم که متعلق به مکتب اهل بیت علیهم السلام می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود عنوان داشت: برای تقابل با جنگ ترکیبی دشمنان نظام بصیرت افزایی را جزو اولویت‌های خویش قرار دهیم و از اساتید می‌خواهیم که این موضوع را مدنظر داشته باشند و توجه کافی بدان داشته باشند.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به توطئه و دسیسه‌های دشمن علیه این انقلاب و ملت گفت: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه و فتنه انگیزی دشمنان اسلام و انقلاب نیز آغاز گردید ولی به برکت بیداری و بصیرت ملت ایران و نیز توکل بر خداوند متعال تاکنون این نظام و کشور و ملت از هرگونه آسیبی در امان بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در جایگاهی قرار دارد که عملاً موازنه قدرت در جهان کنونی را بر هم زده به طوری که خواب را از چشم زورگویان و مستکبران ربوده است و این را باید نعمتی بزرگ دانست و پاسدار آن بود.

وی با اشاره به تحولات غزه و جنایات صهیونیست‌ها علیه جهان اسلام، افزود: بی‌گمان طبق وعده الهی و نیز سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروز نهایی این تقابل نابرابر ملت و مردم فلسطین و غزه هستند و اسرائیل در مسیر نابودی قرار گرفته است.

حجت الاسلام توکلی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت به چنان قدرتی دست یافته است که اسرائیل و دیگر همدستانش را درمانده و مستأصل نموده است و این از برکات توکل و ایمان به خداوند متعال می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha