دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیرحوزه‌های علمیه شهادت دکتر احمد بحر نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین و عضو جنبش حماس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه با صدور پیامی شهادت دکتر احمد بحر نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین و عضو جنبش حماس را که بر اثر بمباران منزلش توسط رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم صهیونیستی همواره تلاش کرده با بیرون راندن مردم از عمق سرزمین فلسطین به ویژه از کرانه باختری و سرزمین های ۱۹۴۸ و راندن آنها به مناطق مرزی جنوبی علی الخصوص غزه و سپس محاصره آن ها در این باریکه و تضعیف آنها از طریق قطع دسترسی و ارتباط با جهان خارج، آنها را در عمل به نیروی منزوی و ضعیف تبدیل کند تا توان مقابله در مقابل اشغالگری و دفاع از حقوق اولیه و انسانی خود را نداشته باشند.

اما اکنون کار از حد گذشته است و در چند روز اخیر سرزمین مقدس شاهد فجیع ترین جنایات علیه بشریت بود که دل هر انسان آزاده و خدا جوی را به درد می آورد.

سرزمینی که بیش از حضور نحس صهیونیست ها پیروان همه ادیان الهی و ابراهیمی در آن زندگی مسالمت آمیز داشتند و در کمال صلح و آرامش در کنار یکدیگر زیست می کردند به خاک خون کشیده می شوند.

در این هنگام خبر شهادت جناب آقای دکتر احمد بحر نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین و عضو جنبش حماس موجب تاثر و تالم همگان گردید.

ایشان شخصیتی بود که همیشه همراه و همگام با ملت فلسطین بود و با آغاز طوفان الاقصی حاضر به ترک خاک غزه نشد و در نهایت بر اثر بمباران منزلش توسط رژیم صهیونیستی به شرف شهادت نائل آمد.

اینجانب به نمایندگی از حوزه های علمیه ایران ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین این مصیبت وارده را به بازماندگان آن شهید و مردم مظلوم فلسطین تسلیت عرض می نمایم.

پیروزی اسلام و مسلمانان و محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه و شکست مستکبران و صهیونیسم را از خداوند متعال خواستارم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha