یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت فعالیت و تلاش بدون وقفه برای رضای خدا را از مهم‌ترین ویژگی‌های روحیه بسیجی عنوان کرد و گفت: امروزه مراجع و علمای ما و بسیاری از نیروهای خدمتگزار تا پای جان تلاش می‌کنند و هیچ بازنشستگی برایشان معنا ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار سید جواد هاشمی مسئول بسیج ادارات استان قم و جمعی از مدیران بسیجی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: خداوند به جریان‌هایی که نگاه خدایی دارند، روش و رفتارشان الهی است و بر این اصل استقامت می‌ورزند به‌عنوان کلمه طیبه یاد می‌کند و آنها را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه می‌کند که ریشه‌های قوی و شاخ‌وبرگ به آسمان کشیده‌ای دارند.

وی با بیان اینکه تعبیر اصل ثابت نشان از اخلاص و اصالت دارد، گفت: ریشه‌های قوی باوجوداینکه در دل زمین است و با سختی‌ها و موانع دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ ولی بدون ادعا و مخلص به کار خود ادامه می‌دهند و هیچ منتی بر بقیه اجزاء درخت و میوه‌ها ندارند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت بسیج را نمادی از شجره طیبه‌ای دانست که دارای ریشه، ساقه، شاخ‌وبرگ و میوه است افزود: شجره طیبه یک درخت همیشه بهار است و هیچگاه ثمره و نتیجه آن قطع نمی‌شود.

وی فعالیت و تلاش بدون وقفه برای رضای خدا را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجی عنوان کرد و گفت: تمام انبیا از حضرت آدم (ع) گرفته تا حضرت خاتم (ص) از کار و تلاش برای رضای خدا هیچگاه دست بر نداشتند؛ همان‌طور که امروزه نیز مراجع و علمای ما و بسیاری از نیروهای خدمتگزار تا پای جان تلاش می‌کنند و هیچ بازنشستگی برایشان معنا ندارد.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه باید همان‌طور که برخی از ما عنوان بسیجی را داریم رسم بسیجی را هم داشته باشیم، گفت: بسیجی بودن با کارمند بودن منافاتی ندارد و همین که برای رضای خدا کار کنیم و دست از تلاش در این مسیر برنداریم برای اینکه بسیجی باشیم کافی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha