یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1120978
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
تصاویر/ تجلیل از پیشکسوتان ارتش شهرستان دشتستان

حوزه/ مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتشی شهرستان برازجان در محل کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتشی شهرستان برازجان با حضور حجت الاسلام مصلح و امیر دریادار نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر در محل کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) برازجان امروز برگزار شد.

امام جمعه برازجان در این مراسم با گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س)، اظهار داشت: برای دخت امیرالمؤمنین(ع) القاب فراوانی از جمله عقیله بنی هاشم، عالمه غیر معلمه، عارفه، فاضله، کامله، عابده آل علی، معصومه صغری نقل شده است.

حجت الاسلام مصلح با اظهار خوشحالی جهت حضور در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت به ویژه خانواده بزرگ ارتش، گفت: این مراسم برای تجلیل از بازنشستگانی است که در طول دوران خدمت حافظ آب و خاک این نظام مقدس بودند و گرامیداشت شهدا و ایثارگرانی است که جان شیرین خود را فدا نموده و در راه امنیت مرزهای آبی شربت شهادت نوشیدند و برخی نیز به مقام جانبازی نائل گشتند.

وی بیان کرد: بازنشستگان سعی کنند اهمیت به نهاد خانواده و تربیت صحیح فرزندان داشته باشند تا آینده سازان خوبی تحویل جامعه داده و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم که به همت کانون بازنشستگان ارتش شعبه دشتستان و اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر برگزار شد، توسط مسئولین حاضر از بازنشستگان ارتش شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha