جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم

حوزه/سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ابراز داشت: برگزاری جشنواره های رسانه ای یکی از عرصه های موثر در راستای کیفی سازی آثار خبری، رقابت سالم و ارزش نهادن به کار صاحبان این حرفه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام طباطبایی نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: گستردگی و نفوذ روزافزون رسانه‌ های جمعی یکی از دستاوردهای فرهنگی و ارتباطی در عصر حاضر است که امروزه اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بیان داشت: از جمله مهمترین کارکردهای رسانه در دهه های اخیر موضوع گفتمان سازی است که این امر نقش بسیار مهمی در زندگی اجتماعی و فرهنگی جوامع دارد.

وی با اشاره به اهمیت کار خبری و فعالیت رسانه ای بیان داشت: پوشش رویدادهای خبری، نقد منصفانه در کنار بیان دستاوردها و همچنین تبلیغ ارزش ها، از جمله رسالت های خطیر خبرنگاران است که تلاش موثر آنان در عرصه حرفه خبرنگاری می تواند، جامعه را به سمت بالندگی، پیشرفت و تعالی سوق دهد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد عنوان داشت: وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) این بانوی تمدن ساز، مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه قم، مراجع عظام تقلید و مراکز متعدد علمی و پژوهشی و همچنین نگاه ویژه ملی به قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی عرصه کار خبری در این استان را حساس و خطیر کرده که این نقش مهم جامعه رسانه ای قم بیش از پیش باید شناسانده و معرفی شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ابراز داشت: برگزاری جشنواره های رسانه ای یکی از عرصه های موثر در راستای کیفی سازی آثار خبری، رقابت سالم و ارزش نهادن به کار صاحبان این حرفه است تا از این بستر تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه بهتر دیده شود که امیدواریم سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم در این عرصه بتواند موفق باشد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد ادامه داد: جامعه خبری استان قم در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله در مناسبت مهم «روز قم» همراه و یاور مجموعه مدیریت شهری بودند که از تلاش های این عزیزان قدردانی می کنیم.

وی گفت: در شرایط کنونی دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند که خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین می توانند با پیگیری و مطالبه گری مشکلات و مسائل مردم از سوی مسئولان، در جهت رفع آنها امید را به جامعه تزریق کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha