سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: سران کشورهای غربی در جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه سهیم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیّر با گرامیداشت ایام فاطمیه، اظهار کرد: ایام فاطمیه فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر با شخصیت حضرت فاطمه(س) است.

وی بیان کرد: باید تأسف خورد که گاهی اوقات شناخت و معرفت بعضی از ماها و نسل جوان ما نسبت به فلان بازیگر و هنرپیشه بیشتر از اهل بیت است که بخشی از آن به کوتاهی امثال ما روحانیون برمی گردد و برخی نیز مربوط به خود افراد است.

حجت الاسلام حسینی افزود: متاسفانه در جامعه ما کمتر به کتاب توجه می شود اما اگر کسی دنبال معرفت باشد در همین فضای مجازی نیز می تواند استفاده کند.

امام جمعه دیّر با تبریک هفته بسیج و تقدیر از خدمات بسیجیان در عرصه های مختلف، گفت: بسیج فقط یک سازمان و نیروی نظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح نیست بلکه یک تفکر و فرهنگ و گفتمان است که هرکس از این تفکر که اسلام ناب محمدی است برخوردار بود، بسیجی است.

وی افزود: بسیجیان در دوران کرونا و سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه حضور فعالی داشته و دارند که نشان از این است که اینها عاشق خدمت به مردم هستند.

حسینی عنوان کرد: شما بسیجیان تا اینجا در عرصه های مختلف خوب درخشیده اید اما یک مسئولیت بزرگ در آخر سال بر دوش ما و شما است و آن حضور باشکوه پای صندوق های رای در اسفندماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم است، ابراز کرد: یکی از خواسته های رهبر انقلاب از ما امیدآفرینی است و هر رای که در صندوق انداخته می شود تیری به قلب دشمن است.

خطیب جمعه دیر خاطرنشان کرد: امروز تفکر بسیجی در عراق و سوریه و یمن و غزه مظلوم شاهد هستیم، نکند ما به عنوان مرکز صدور تفکر بسیجی خودمان از این تفکر فاصله بگیریم.

وی با تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، تصریح کرد: حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد بویژه سفر دریانوردی به دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶ برگ زرینی است که مورد ستایش رهبری قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تأکید رهبری بر لزوم قوی شدن ایران در عرصه های مختلف، گفت: نباید به سطح کنونی موفقیت ها قانع بود و باید روز به روز قوی تر شویم تا قدرت بازدارندگی خود در مقابل دشمن داشته باشیم.

امام جمعه دیر درباره پیامدهای عملیات طوفان الاقصی و وضعیت جنگ غزه، گفت: رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی نه تنها در بعد نظامی و اطلاعاتی بلکه در حوزه اقتصادی نیز شکست سختی خورده و صنعت گردشگری آنها هم تعطیل شده و احساس ناامنی سراپای صهیونیست ها را فراگرفته است و بالاتر از آن طوفانی در دنیا برپا و وجدان های جهانیان بیدار شد.

وی افزود: جهانیان به این باور رسیده اند اگر هلوکاستی هست همین جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است که بیش از چندهزار کودک و زن را به شهادت رسانده و بیمارستان ها را تخریب کرده است.

امام جمعه دیّر با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود در جنگ غزه نرسیده است، بیان کرد: صهیونیست ها این آرزو را به گور بردند که مردم غزه را به جای دیگری کوچ دهند و آتش بس اخیر بر این رژیم تحمیل شد.

حسینی یادآور شد: این ننگ تنها شامل رژیم صهیونیستی نیست بلکه سران کشورهای غربی که از این رژیم حمایت کردند در این شکست سهیم هستند.

وی با اشاره به خسارت تگرگ به محصولات کشاورزان شهرستان، گفت: از مسئولان استان و شهرستان درخواست می کنم این مشکل را پیگیری کنند و دستگیر کشاورزان باشند هرچند برخی از این عزیزان نسبت به استمهال وام هایشان گلایه دارند و هنوز آن خواسته های قبلی برآورده نشده بود که این مشکل پیش آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha