سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
غزه

حوزه/ اصحاب رسانه و هنرمندان استان لرستان در گردهمایی حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اصحاب رسانه و هنرمندان لرستان امروز در گردهمایی در تالار شهید آوینی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حمایت همه جانبه خود را از مردم غزه اعلام و جنایات رژیم جعلی صهیونیست در غزه را محکوم کردند.

حجت الاسلام سید نواب موسوی از اساتید حوزه علمیه لرستان در این مراسم با بیان اینکه هنر، زبان مشترک جوامع است، اظهار کرد: هنرمندان و اصحاب رسانه با قلم و آثار خود جنایات بی رحمانه صهیونیسم در غزه را محکوم می کنند.

وی با بیان اینکه امروز رژیم جعلی اسرائیل در سراشیبی سقوط و نابودی افتاده است، خاطر نشان کرد: صدای شکستن استخوان های اسرائیل و ایادی استکبار به گوش می‌رسد.

استاد حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم غزه نقشی تاثیرگذار و مهم دارند، افزود: اصحاب رسانه و هنرمندان صدای مردم مظلوم غزه را به گوش آزادگان جهان می رسانند.

حجت الاسلام موسوی در پایان بر حمایت همه جانبه اصحاب رسانه و هنرمندان از مردم مظلوم جهان به ویژه مروم غزه تأکید کرد و گفت: امید می رود اصحاب رسانه و هنرمندان با خلق آثار فاخر خبری، هنری و تحلیلی صدای مردم غزه باشند و استکبار ستیزی را در جهان مخابره کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha