یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سجادی

یادواره ۸۴شهید گلگون کفن محله ۱۵ خرداد اصفهان با روایتگری حسین کاجی و مداحی سیدرضا نریمانی و حضور خانواده شهدا و ایثارگر ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، یادواره ۸۴ شهید گلگون کفن محله ۱۵ خرداد اصفهان غروب امروز در ورزشگاه ارغوان خیابان آل محمد برگزار شد. این مراسم که با روایتگری حسین کاجی و مداحی سیدرضا نریمانی و حضور خانواده شهدا و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس همراه بود.

حجت الاسلام سیداحمد سجادی با اشاره به حضور همیشگی مردم محله ۱۵ خرداد در صحنه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا همواره حاضر و ناظرند و برای حفظ اسلام، نظام، انقلاب و مکتب تشیع همه هستی و جان خود را تقدیم کردند.

وی افزود: محله ۱۵ خرداد هر چند به ظاهر در قلب شهر نیست، اما همواره در قلب شهر قرار داشته و نشانه آن را در دفاع مقدس و در همه عملیات ها دیده ایم و برخی از رزمندگان خط‌شکن لشکر امام حسین(ع) از محله ۱۵ خرداد بودند و این حضور فعال مسجد امام حسن(ع) و مردم محله ۱۵ خرداد در تمام مراحل و دوران دفاع مقدس را نشان می دهد.

مدیر مرکز رایانه ای و تحقیقات حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر لزوم ثبت خاطرات مردم محله ۱۵ خرداد تصریح کرد: این محله همواره در قلب شهر ایفای نقش می کرده و حتی در تشییع ۳۷۵ شهید اصفهان، چندین شهید از این مسجد تشیع شد و شهیدان حیدری به عنوان پدر و پسر از این محله و مسجد تشیع شدند.

حجت الاسلام سجادی عنوان کرد: این حرکت از این محله آغاز شد و هنوز نیز وجود داشته و ادامه دارد و همچنان نیز شاهد هستیم که این مسجد و محله قلب شهر است.

وی با بیان حضور مردم انقلابی و شهیدپرور مردم محله ۱۵ خرداد در مقابله با اغتشاشات و فتنه ها گفت: این شهر و این محله زمانی که نیاز به جوانان پرشور و مردان انقلابی و متدین داشته نقش خود را در موقعیت های مختلف ایفا کرده اند و شهدای ما هم چنان در جامعه ایفای نقش می کنند و اگر این مسجد ۸۴ شهید داده است این شهیدان حاضر و ناظر در مسجد بوده و روح آنها حاکم بر مسجد است و این برای ما ملموس می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha