دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار مدیرعامل بیمه سلامت استان قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیرکل بیمه سلامت استان قم از قرارداد بیمه سلامت با ۶۷۰ مرکز درمانی در استان قم خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، عباس فتحی مدیرکل بیمه سلامت استان قم در دیدار محمدمهدی ناصحی مدیرعامل بیمه سلامت ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، اظهار کرد: ۴۵ درصد جمعیت استان قم شامل ۶۳۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند.

وی با اشاره به اینکه این جمعیت تحت پوشش چهار صندوق کارمندی، سایر اقشار، بیمه سلامت همگانی ایرانیان و صندوق روستایی هستند، مطرح کرد: ۴۰۰ هزار نفر در صندوق ایرانیان قرار دارند که ۲۱۰ هزار نفر آن جزو دهک ۱ تا ۵ قرار دارند و بیمه آن‌ها به صورت رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با بیان اینکه با ۶۷۰ مرکز درمانی در استان قم قرارداد داریم، عنوان کرد: مشکلاتی در عقد قرارداد با تعدادی از پزشکان فوق تخصص و متخصص داریم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی به دنبال رفع آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه در استان قم نسبت به استان‌های دیگر وضعیت بهتری داریم، خاطرنشان کرد: تلاش ما در استان بر این بوده است که با تمام متولیان امر درمان و مراکز درمانی تعامل و همکاری خوبی داشته باشیم.

فتحی با بیان اینکه تمام جامعه پزشکی استان قم به دلیل بافت اجتماعی استان، جامعه متدین و در خدمت مردم هستند، تصریح کرد: همچنین گروه‌های جهادی داریم که از استان قم به استان‌های دیگر رفته و اقدامات درمانی را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم روز به روز در خدمت‌رسانی به مردم پیشرفت داشته باشیم، یادآور شد: محرومیت‌های بسیاری در استان قم داریم و تعداد افراد محروم و نیازمند در استان قم نسبت به بسیاری از استان‌ها جمعیت بالاتری دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم در پایان تأکید کرد: استان قم در بیماری‌هایی مانند دیابت نیز جزو استان‌های بالای کشور است که به دلیل سبک زندگی نامناسب این اتفاق رقم خورده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha