دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره

حوزه/ رئیس اداره امور پژوهشگران از شروع دوره تربیت مربی استاد فنون و روش‌های مهارتی پژوهشگران شامل اساتید، دانش‌آموختگان و طلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم برجی نژاد، رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران، عنوان کرد: در جهت حمایت از پژوهشگران برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دوره تربیت مربی استاد فنون و روش‏‌های مهارتی به عنوان بخشی از سیاست.های برنامه ۵ ساله حوزه های علمیه خواهران در سطح مقدماتی دوره مسئله ‏یابی در سه حوزه دانشی "فقه و اصول"، "قرآن و حدیث" و "زن و خانواده" با رویکرد دانشی، روشی و مهارتی از اول آذرماه در حال برگزاری است.

رییس اداره امور پژوهشگران افزود: دروس دوره مقدماتی، از هفته اول آذرماه در بستر سامانه سیما جهت بهره برداری پژوهشگران شرکت کننده، در دسترس و برگزاری دوره به شیوه برون خط در قالب صوت و مکاتبه است.

وی اضافه کرد: شرکت در دوره تکمیلی مسئله ‏یابی، منوط به قبولی در آزمون و دریافت حد نصاب لازم در پروژه تحقیقاتی است که این آزمون، در پایان آذرماه در بستر سامانه سیما اجرا می‌گردد.

برجی نژاد با بیان اینکه این دوره بسیار حائز اهمیت است، گفت: تربیت مربی استاد فنون و روش‌های مهارتی در راستای بومی‏ سازی ظرفیت ارزشمند اساتید پژوهشی در تمامی استان‌های کشور، گامی مؤثر در برنامه‌ریزی و کیفیت بخشی امور پژوهشی در تحقق چشم‌انداز ۱۴۱۴ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha