شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش طلایه داران ولایت در امتداد نهضت فاطمی ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) به ما آموخت که در راه ولایت باید از همه هستی خود گذشت؛ حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نیز با تبیین و افشاگری، نهضت عاشورا را از تحریف دور نگه داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی امروز در همایش روحانیون استان ایلام با عنوان «طلایه داران ولایت در امتداد نهضت فاطمی»، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در راه ولایت و مبارزه با تحریف شهید شدند، چون دشمنان اهل بیت(ع) همواره با سلاح تحریف سعی کرده ذهن ها را نسبت به دین واعتقادات اسلامی بدبین کنند، لذا در طول تاریخ سیره اهل بیت علیهم السلام مبارزه با تحریف بود.

وی افزود: شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) به ما آموخت که در راه ولایت باید از همه هستی خود گذشت؛ حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نیز با تبیین و افشاگری، نهضت عاشورا را از تحریف دور نگه داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان تصریح کرد: امسال با ابتکار نماینده ولی فقیه در استان، محوریت برنامه های فرهنگی و تبلیغی در ایام اربعین به حوزه علمیه استان واگذار شد. سال‌های گذشته تحرکات فرقه های ضاله در راهپیمایی اربعین مشاهده می شد ولی به لطف خدا با حضور فعال و جهاد تبیین مبلغین استان، شبهه آفرینی آنها کم اثر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha