شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
image.png

حوزه/ رئیس‌ مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی گفت: جامعه المصطفی یک حوزه مدرن است. این نهاد علمی بین‌المللی طلبه متخصص تربیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی بناری در دیدار طلاب مدرسه مرعشیه ضرورت پرداختن به علوم انسانی را تشریح کرد و اظهار داشت: علوم انسانی به عنوان یکی از مهمترین حوزه‌های دانشی جایگاه رفیعی دارد و با استفاده از علوم انسانی می‌توان با هر کشوری ارتباط برقرار کرد، اما شما طلاب اگر قرار بود فقط علوم انسانی را فرا بگیرید شاید در همان کشورهای خودتان امکان پذیر بود. اگر سختی‌های هجرت را بر خود هموار کردید، به جهت مطلب دیگری است که آن استفاده از نظر اسلام عزیز در مورد این علوم کاربردی است.

وی ادامه داد: المصطفی دانشگاه نیست، بلکه یک حوزه مدرن است. این نهاد علمی بین‌المللی طلبه متخصص تربیت می‌کند. دو نکته اینجا مهم است که باید مورد توجه باشد؛ نخست جایگاه علوم انسانی و اسلامی و دوم اینکه شأن طلبگی را حفظ کنیم.

در پایان برخی از طلاب سوالاتی درخصوص مسائل درسی و شئونات طلبگی مطرح کردند و رئیس مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی در فضای صمیمی به سوالات طلاب پاسخ داد.

جامعه المصطفی یک حوزه مدرن است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha