شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم عزاداری به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) در مدرسه علمیه خوی

حوزه/ حجت الاسلام عسگر امامی گفت: ممکن است انسان در زندگی خود آسایش داشته باشد اما لزوما آرامش نخواهد داشت و دشمن تلاش می کند با آسایش های موقت آرامش ما را بگیرد و یکی از راه های رسیدن به هدف خود تغییر سبک زندگی ما ایرانی هاست و برای رسیدن به آن از فیلم و سریال و شبکه های مجازی و رسانه استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام عسگر امامی امروز در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) که مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی برگزار شد، اظهار داشت: در زندگی انسان به آرامش و آسایش نیاز دارد که آرامش جز روزی های الهی است و خدای متعال ازدواج را یکی از عوامل آرامش انسان ها معرفی کرده است.

وی ادامه داد: ممکن است انسان در زندگی خود آسایش داشته باشد اما لزوما آرامش نخواهد داشت و دشمن تلاش می کند با آسایش های موقت آرامش ما را بگیرد و یکی از راه هایش برای رسیدن به هدف خود تغییر سبک زندگی ما ایرانی هاست و برای رسیدن به آن از فیلم و سریال و شبکه های مجازی و رسانه استفاده می کند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی تصریح کرد: رسیدن به آرامش باید جزو اولویت های طلبه ها باشد و متأسفانه تغییر نگاه به زندگی و در اولویت قرار گرفتن آسایش به جای آرامش موجب مشکلات عدیده ای در جامعه شده است که کاهش فرزندآوری و ازدواج و افزایش طلاق از جمله آنهاست.

وی گفت: متأسفانه شعار " فرزند کمتر، زندگی بهتر" یکی از شگردهای دشمنان اسلام برای حمله به جامعه اسلامی بود و نتایج آن تا سال ها در کشور باقی خواهد ماند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی افزود: متاسفانه در ازدواج ها هم ملاک و اولویت ها تغییر پیدا کرده است و برای برخی ها دیانت و دین داری در اولویت های دسته چندم است و آنچه که برایشان اهمیت دارد آسایش در زندگی است و این مسئله نتیجه خود را در افزایش اختلافات و نارضایتی ها و افزایش طلاق در جامعه نشان می دهد.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت: غزه امروز غرق در خون است، اما با وجود همه این جنایت ها علیه فلسطین، مردمان مقاوم آن جانانه از وطن و کشورشان دفاع می کنند و تصاویر و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی گویای مقاومت همراه با آرامش درونی فلسطینی هاست.

حجت الاسلام امامی ادامه داد: پدری فرزند خونین خود را در بغل می گیرد و ندای الله اکبر سر می دهد، به شهادت هم افتخار می کند و این نشانگر آرامش ملت مقاوم فلسطین است که از ایمان آن ها به الله نشأت می گیرد و باید مراقب باشیم دشمن به بهانه های آسایش و ... آرامش ایمانی را از جامعه نگیرد..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha