شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار رئیس دیوان عدالت اداری با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: با این دید به سفرهای استانی می‌رویم که حضور ما گره‌ای از مشکلات مردم باز کند و با شنیدن حرف‌ها و دغدغه‌های مردم، سفر دستاوردی مناسب در عرصه حل مشکلات داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری، شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به سفر دو روزه خود به استان همدان، اظهار داشت: در سفرهای استانی، ملاقات با مردم و رسیدگی به مشکلات موجود از برنامه‌های اصلی است.

وی با بیان اینکه دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های سفرهای استانی است، گفت: در جلسه مشترک با مدیران موضوعات و مشکلاتی که از قبل توسط کارشناسان بررسی شده، بیان می‌شود.

رئیس دیوان عدالت اداری، افزود: قبل از حضور در استان‌ها با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نوع پرونده‌های موجود بررسی و دسته‌بندی و موضوعات استخراج می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بعد از برگشت از سفر سرعت اجرای پرونده‌ها افزایش پیدا می‌کند، یادآور شد: در سفر اخیر به مازندران، همکاران برنامه‌ریزی کردند که بعد از گذشت یک ماه از سفر کل پرونده‌های اجرای احکام اجرایی شود، البته برخی پرونده‌ها بنا به دلایل و شرایط موجود امکان اجرایی شدن ندارد که برای آن‌ها نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با بیان اینکه در بحث اجرای احکام اقدام تحولی صورت گرفته است، ابراز کرد: تلاش ما بر این است که پرونده‌ای بی‌جهت باقی نماند.

وی با اشاره به برگزاری ملاقات‌های مردمی به منظور رفع مشکلات در سفرهای استانی، اظهار کرد: در ملاقات‌ها سعی بر این است افراد متقاضی، شناسایی شوند و پرونده‌های آنها توسط معاونت‌ها از قبل استخراج شود تا هرچه سریع‌تر نسبت به پرونده اقدامات لازم انجام صورت گیرد.

رئیس دیوان عدالت اداری، با بیان اینکه خیلی از پرونده‌ها در این مدت منجر به صدور رای خواهند شد، گفت: با این دید به سفرهای استانی می‌رویم که حضور ما گره‌ای از مشکلات مردم باز کند و با شنیدن حرف‌ها و دغدغه‌های مردم، سفر دستاوردی مناسب در عرصه حل مشکلات داشته باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha