دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیین تقدیر از منتخبین فراخوان چند خط عاشقی دلنوشته ای به امام زمان برگزار شد

حوزه/ آیین تقدیر از منتخبین فراخوان چند خط عاشقی دلنوشته و داستانک خطاب به امام زمان(عج) در سالن شهداء هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل همزمان با ایام فاطمیه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، امروز آیین تقدیر از منتخبین فراخوان چند خط عاشقی دلنوشته و داستانک خطاب به امام زمان(عج) در سالن شهداء هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل همزمان با ایام فاطمیه(س) برگزار شد.

مهدی طاهری معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اظهار داشت: این فراخوان به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعه الزهراء اردبیل و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مهرماه امسال نشر و در ۷ آذر از منتخبین تقدیر شد.

وی افزود: در این فراخوان بیش از ۳۰۰ نفر به‌صورت ارسال دلنوشته خود شرکت کرده بودند که از ۱۲ نفر از منتخبین در این مراسم تقدیر شد.

این مراسم با حضور رجبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام نجفی نژاد مسئول بنیاد مهدویت استان، طاهری معاونت قرآن و عترت و خانم دوستی فرد مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعه الزهراء(س) اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha