یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه آبپخش

حوزه/ امام جمعه آبپخش گفت: پیشکسوتان بسیجی و رزمندگان دفاع مقدس سرمایه‌های بزرگی و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند که باید قدردان آنها باشیم و از تجربیات آنان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در مراسمی با حضور حجت الاسلام خداداد رضایی امام جمعه آبپخش و جمعی از بسیجیان پیشکسوت شب گذشته از محمد شیخی و غلامرضا صمصامی اولین و دومین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الامر محله بهرام آباد شهر آبپخش تجلیل شد.

حجت الاسلام خداداد رضایی امام جمعه شهر آبپخش در جمع رزمندگان، پیشکسوتان و بسیجیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: پیشکسوتان بسیجی در حقیقت صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند که در همه عرصه‌ها، چالش‌هایی که توسط دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای براندازی ایجاد شد را توانستند با تمام توان در مقابل این چالش‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کنند و امروز سرافراز در میان مردم باشند.

امام جمعه آبپخش خطاب به بسیجیان و جوانان امروز که افتخار بسیجی بودن دارند، گفت: پیشکسوتان بسیجی و رزمندگان دفاع مقدس سرمایه‌های بزرگی و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند که باید قدردان آنها باشیم و از تجربیات آنان استفاده کنیم.

محمد صمصامی فرمانده بسیج مقاومت صاحب الامر محله بهرام آباد شهر آبپخش که خود از جانبازان و از پبشکسوتان دفاع مقدس است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه ما شروع کننده جنگ با عراق نبودیم، اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی الهام بخش نسل‌های آینده خواهد بود که ملت ایران در آن دوران در مقابل ابرجنایتکاران ایستادند و از آب، خاک، ناموس و هستی نظام دفاع کردند.

صمصامی ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران با گذشت چهار دهه از آغاز جنگ تحمیلی با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان علیه مردم و کشور، به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم غیور ایران اسلامی، به پیروزی‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی دست یافته‌ است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الامر آبپخش، بر ترویج فرهنگ‌ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و افزود: هفته بسیج بهترین فرصت برای آشنایی جوانان و نوجوانان با ارزش‌های والای این دوران است.

صمصامی یادآور شد: هفته بسیج که گذشت، یادآور تلاش و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، از این رو تاریخ این دوران با شکوه و حماسی باید به‌خوبی به آیندگان انتقال داده شود.

در این مراسم از اولین و دومین فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الامر محله بهرام آباد شهر آبپخش محمد شیخی و غلامرضا صمصامی رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha