دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری

حوزه/ نمازجمعه این هفته تهران، ۱۰ آذرماه در مصلای امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نمازجمعه این هفته تهران، ۱۰ آذرماه در مصلای امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.

طبق روال، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلی امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، کتاب «ادبستان کساء» تألیف علی صغیرا، از انتشارات مهرستان، معرفی می‌شود.

این کتاب، که جرعه‌ای از دریای بیکران معارف حدیث کساء است، با نگاهی خانوادگی و تربیتی به این حدیث شریف، دربردارنده هفتاد نکته تربیتی برای آنان است که می‌خواهند زندگی فاطمی داشته باشند و نسل‌های آینده‌ را با سیره اهل‌بیت علیهم السلام بپرورانند.

اسلام، دین تربیت و پرورش است، و تربیت بدون معرفی الگوهای عینی و آشنا ممکن نیست. اسوه‌ها و الگوهای اسلام، پیامبر خدا و جانشینان معصوم اویند. بدین رو هر چه بیشتر و بهتر دربارۀ این اسوه‌ها سخن گفته شود و زوایای بیشتری از زندگانی آنان آشکار گردد، به اهداف دین نزدیکتر می‌شویم. بر همین پایه، یکی از ضروری‌ترین و بایسته‌ترین فعالیت‌های دینی، ترسیم درست و علمی زندگانی معصومین است. کتاب ادبستان کساء، شمه‌ای از زندگی و سیره پنج تن آل عبا علیهم السلام را به زبانی ساده و روان و با محتوایی مستند و سرشار از نکته‌های دانستنی گزارش می‌کند.

کتاب «ادبستان کساء» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه فروش کتاب آدینه در ضلع شرقی شبستان مصلی در معرض انتخاب علاقمندان می‌باشد.

برنامه میزهای خدمت در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۲:

قوه قضائیه

شهرداری تهران

کمیته امداد امام خمینی(ره)

اداره پست استان تهران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha