شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مرحله استانی مسابقات علمی طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه قم از ثبت نام ۱۵۰۰ نفر از طلاب قم در مسابقات علمی (المپیاد) علمی سطوح عالی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان در حاشیه برگزاری مسابقات علمی(المپیاد) مرحله استانی سطوح عالی حوزه علمیه قم که در شبستان مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، اظهار کرد: مسابقات امروز در مرحله استانی است که همزمان در تمام حوزه‌های علمیه سراسر کشور درحال برگزاری است.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگانی در مرحله استانی امتیازات لازم را کسب کنند در مرحله بعدی به صورت متمرکز کشوری شرکت داده خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه این مسابقات در سه گروه علمی فقه و اصول، تفسیر و علوم عقلی درحال برگزاری است، مطرح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات مرور مجدد و مطالعه دقیق‌تر توسط طلاب است.

وی با بیان اینکه این مسابقات می‌تواند هرسال کیفیت بالاتری پیدا کند، عنوان کرد: برای این دوره از مسابقات هزار و ۵۰۰ نفر از حوزه علمیه قم ثبت نام داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین همتیان با اشاره به اینکه بخش نخبگان حوزه افراد برتر را شناسایی می‌کند، خاطرنشان کرد: افرادی که امتیاز ویژه کسب می‌کنند حداقل باید مورد رسیدگی علمی بهتری قرار بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha