دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل بحرانی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب پیامبر اعظم(ص) شهرستان دیّر گفت: ما به نوکری خانواده معظم شهدا افتخار می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام اسماعیل بحرانی مسئول بسیج طلاب پیامبر اعظم(ص) شهرستان دیر صبح امروز در دیدار با خانواده شهدای روحانی شهرستان دیّر، اظهار داشت: برای ما یک ارزش و فضیلت است که شهدا را فراموش نکنیم و در فرصت‌های مختلف تجدید میثاق با شهدا و خانواده شهدا داشته باشیم و برای ادامه کار روحیه بگیریم.

وی افزود: به تعبیر امام راحل، خانواده شهدا چشم چراغ این ملت هستند و ما به نوکری آنها افتخار می‌کنیم.

حجت الاسلام بحرانی ادامه داد: خانواده‌های شهدا همچنان که عزیز هستند، با نثار جوانان و عزیزانشان در راه خدا برای حمایت از امامت و ولایت عزیزتر هم شدند.

وی ادامه داد: خانواده شهدا اولا به واسطه ایثار جوانانشان در جبهه‌های جنگ و دوما صبر و استقامت خودشان در این مسیر که یک صبر زینبی نشان دادند، اجرشان کمتر از شهدا نیست.

مسئول بسیج طلاب پیامبر اعظم(ص) شهرستان دیّر، با تاکید براینکه مادران شهدا مایه افتخار ما هستند، ادامه داد: این بزرگواران با روحیه‌ای که دارند، زبان حالشان این است که ما باز هم حاضریم فرزندان خود را فدای اسلام کنیم.

حجت الاسلام بحرانی ابراز کرد: یکی از ویژگی‌های حضرت زهرا(س)، ولایت مداری و دفاع از امامت و ولایت با تمام وجود است، شهدای ما هم با تأسی از سیره و روش اهل‌بیت(ع)، عاشق جبهه و شهادت بودند و خود را در راه ولایت و جایگاه امامت فدا کردند.

وی با تاکید براینکه خانواده شهدا نباید فراموش شوند و اگر مطالبات و مشکلاتی دارند باید پیگیری شود، بیان کرد: ما به یاد شهدا و خانواده آنها هستیم و ایثارگری و صبر و استقامت آنها را فراموش نمی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha