یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) کشور

حوزه/ فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) کشور از طراحی و عملیاتی سازی سامانه‌های راداری و موشکی ما منطبق با تکنولوژی‌های روز دنیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیرسرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) کشور امروز با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب از بخش‌های مختلف سایت راداری این منطقه پدافندی بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی با بیان اینکه پدافندهوایی گام‌های موثری برای خنثی سازی تهدیدات دشمن برداشته است، گفت: ما در راستای تامین امنیت آسمان کشور و آسمان منطقه این آمادگی را داریم که با همه همسایگان خودمان همکاری کنیم تا خودمان بتوانیم امنیت آسمان منطقه را در اختیار داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) کشور گفت: سامانه‌های راداری و موشکی ما منطبق با تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و در مدار عملیاتی قرارگرفته‌اند که تحت شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در حال انجام ماموریت و دفاع از آسمان کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و عرصه بین‌الملل برهمه مشهود و عیان شده است، افزود: در سایه هماهنگی و هم افزایی نیروهای ارتش و سپاه به مرحله‌ای از پیشرفت و اقتدار رسیده‌ایم که لرزه بر اندام استکبار جهانی افتاده است.

رحیم زاده افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار مردم بی گناه فلسطین به خصوص زنان و کودکان نمی‌تواند از عظمت عملیات طوفان الاقصی کم کند و این اقدام به حول قوه الهی در آینده‌ای نه چندان دور طومار این رژیم غاصب را درهم خواهد پیچید.

طراحی و عملیاتی سازی سامانه‌های راداری و موشکی منطبق با تکنولوژی‌های روز دنیا

طراحی و عملیاتی سازی سامانه‌های راداری و موشکی منطبق با تکنولوژی‌های روز دنیا

طراحی و عملیاتی سازی سامانه‌های راداری و موشکی منطبق با تکنولوژی‌های روز دنیا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha