شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار رئیس کل بیمه مرکزی ایران با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر حمایت بیمه کشور از تولیدکنندگان و همچنین مشاغل خانگی در جهت توسعه هرچه بیشتر اشتغال و کارآفرینی در کشور افزودند: امروز دشمنان اسلام همگی از اسلام سیلی خورده اند و سعی دارند از ضعف مسئولین در رفع مشکلات اقتصادی برای تقویت جبهه کفر و القای ناکارآمدی نظام اسلامی استفاده نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار با دکتر استادهاشمی؛ رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا «سلام الله علیها»، خاطر نشان کردند: صنعت بیمه با حمایت از کارآفرینان و صاحبان صنعت و مشاغل می‌تواند در افزایش تولید، کاهش واردات و رونق اقتصادی و کاهش وابستگی به خارج، نقش بسیار حائز اهمیتی در توسعه اقتصادی ایفا کند.

ایشان با اشاره به حدیثی از مولا امیر المومنین علی «علیه السلام» با مضمون "کُلُّکُم راعٍ وَ کُلُّکُم مَسئول" افزودند: این حدیث گرانقدر قریب به ده بار در صحیفه نور امام رضوان الله علیه تکرار شده که خود بیانگر اهمیت موضوع است. همه ما و شما در قبال مردم مسئول هستیم. بهترین عبادات در اسلام رسیدگی به احتیاجات مردم است.

معظم له در ادامه با تاکید بر حمایت بیمه کشور از تولیدکنندگان و همچنین مشاغل خانگی در جهت توسعه هرچه بیشتر اشتغال و کارآفرینی در کشور افزودند: امروز دشمنان اسلام همگی از اسلام سیلی خورده اند و سعی دارند از ضعف مسئولین در رفع مشکلات اقتصادی برای تقویت جبهه کفر و القای ناکارآمدی نظام اسلامی استفاده نمایند. از شما انتظار این است که در جهت رفع تبعیض و مشکلات معیشتی و حمایت از تولیدکنندگان گام بردارید.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار دکتر استادهاشمی ضمن بیان اقدامات و پیشرفت های حاصله در دوران تصدی ایشان، به افتتاح دفتر شورای فقهی بیمه در شهر مقدس قم اشاره و به تشریح اهداف آن از جمله بررسی و رسیدگی به تمامی آیین نامه های صنعت بیمه کشور از لحاظ فقهی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha