سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نمایندگان در تراز جمهوری اسلامی باید خصوصیاتی همانند آیت الله مدرس داشته باشند و مردم نیز در انتخابات پیش رو نمایندگانی در تراز اهداف اسلام و انقلاب را راهی مجلس نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد، با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس، اظهار داشت: آیت الله مدرس با داشتن ویژگی‌هایی از جمله تقوا، مردم داری، صداقت، مقاومت در برابر زیاده خواهی دیگران و پایبندی به سیاست نه شرقی، نه غربی، الگویی برای همه نمایندگان و سیاستمداران در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه شهید مدرس به دور از هرگونه حرص، طمع و زیاده خواهی بود، ادامه داد: نمایندگان در تراز جمهوری اسلامی باید خصوصیاتی همانند آیت الله مدرس داشته باشند و مردم نیز در انتخابات پیش رو نمایندگانی در تراز اهداف اسلام و انقلاب را راهی مجلس نمایند.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه مجلس انقلابی نماینده انقلابی و پایبند به ارزش‌ها در تراز آیت الله مدرس می‌خواهد و مردم نیز باید برای تحقق این مهم تلاش کنند، ادامه داد: نماینده‌ای که در تراز اهداف اسلام و انقلاب نباشد، وجودش برای مردم و مجلس ضرر خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به روز دانشجو و گرامیداشت یاد شهدای دانشجو، خاطرنشان کرد: دانشجو بار معنایی علمی، معنوی، انقلابی و مطالبه‌گری دارد، اما به دور از هنجارشکنی راه خود را از گروه‌های معاند و تجزیه طلب جدا می‌کند تا دانشگاه میدان حضور دنبال کنندگان اهداف دشمن نباشد.

وی همچنین به روز معلولان اشاره کرد و با تأکید بر رفع نیازهای معلولان در حوزه مناسب سازی و اشتغال، گفت: بهزیستی و تامین اجتماعی باید برای رفع نیازهای این قشر جامعه تلاش بیشتری داشته باشد.

امام جمعه خرم آباد، با تأکید بر اینکه کسی انتظار ندارد مشکل بیکاری چند ماهه و چندساله حل شود، یادآور شد: انتظار می‌رود از ظرفیت‌های استان در کاهش بیکاری استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به مشکل بیکاری فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان، خاطرنشان کرد: افکار عمومی انتظار دارد بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت‌های استان در راستای رفع و کاهش بیکاری اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha