دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قدس

حوزه/ فراخوان سومین دوره جشنواره ادبی فلسطین از سوی دبیرخانه این رویداد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در سومین دوره این جشنواره ادبی، برترین آثار تولیدشده با موضوع فلسطین و «غزه»، مقاومت و آرمان آزادی‌سازی قدس شریف که پیش از این چاپ و منتشر نشده‌اند، بررسی و انتخاب خواهند شد، ضمن آن که در این جایزه، آثار در شاخه‌های داستان و شعر بزرگسال، داستان و شعر کودک و داستان کوتاه (داستانک) مورد بررسی داوران قرار خواهند گرفت.

«سومین جشنواره ادبی فلسطین» که جشنواره‌ای مردمی و غیردولتی و از زیرشاخه‌های جایزه جهانی فلسطین است، با هدف شناسایی و معرفی برترین و جدیدترین آثار ادبی منتشرشده شاعران، نویسندگان و ناشران ایرانی با موضوع فلسطین و غزه، مقاومت و آزادی قدس شریف در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

به برگزیدگان این جشنواره به ترتیب: نفرات اول ۱۰ میلیون تومان، نفرات دوم ۸ میلیون تومان، نفرات سوم ۵ میلیون تومان به همراه اهدا لوح تقدیر اهدا می‌شود.

گفتنی است: علاقه‌مندان برای شرکت در «سومین جشنواره ادبی فلسطین» می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری با ذکر مشخصات کامل شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سن، تحصیلات، نشانی کامل پستی، ایمیل، تلفن منزل و همراه، به نشانی الکترونیکی anjomanghalam۱۳۹۳@gmail.com ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خسروپناه IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    عالی خیلی خوبه به نظر من یادی از شهدای غزه ومردم مقاومش کنیم