دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دیدار مدیر حوزه علمیه استان قزوین با امام جمعه شهرستان تاکستان

حوزه / امام جمعه تاکستان گفت: شما مسئولین و مدیران حوزه های علمیه باید خدمت به طلاب و سربازان امام زمان (عج) را قدر دانسته و همیشه شکرگزار این خدمتگزاری باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در دیدار با مدیر و معاونین حوزه علمیه استان قزوین گفت: شما مسئولین و مدیران حوزه های علمیه باید خدمت به طلاب و سربازان امام زمان (عج) را قدر دانسته و همیشه شکرگزار این خدمتگزاری باشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با همت مضاعف، همکاری و همدلی باید در جهت رشد و ارتقای حوزه های علمیه گام برداشت.

امام جمعه تاکستان خاطرنشان کرد: مدارس علمیه جایگاه پرورش عالمان و متخصصان دین هستند، در این مکانهای مقدس باید طلابی تربیت شوند که برای آینده کشور نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: با تربیت طلابی توانمند باید بتوان از بین این جمع اساتیدی توانا و مدیرانی موفق پرورش داد که در آینده نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی اظهار کرد: برای پاسخگویی به حملات فرهنگی دشمن باید در عرصه دین و فرهنگ حضوری پررنگ داشته باشیم، در این راستا می‌طلبد طلابی پرورش داد که پاسخگوی نیازهای کشور باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تبیین و روشنگری با بیان حقیقت برای مردم محقق خواهد شد. همه باید برای بیان حقیقت‌های انقلاب به مردم و نسل جوان تلاش کنیم.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد شرایط و بستر مناسب در همه عرصه ها، تحقق مردم سالاری دینی و تلاش دانشمندان و نیروهای مسلح کشور، اقتدار ایران سرآمد است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد و ترویج شبهات در تلاش هستند که در حوزه جنگ نرم موفقیت هایی را کسب کنند، لذا رسالت خطیر روحانیت در این عرصه بسیار مهم است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز نظام اسلامی در عالم نقش آفرینی می‌کند و تأثیرگذاری دارد و این نظام برخاسته از فرهنگ دینی و اعتقادی که حوزه‌های علمیه مروّج آن بوده‌اند و بر دل‌ها حکومت می‌کند و نقش خود را در معادلات بین المللی به خوبی ایفا می نماید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha