یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
آیت‌الله سید حسن عاملی

حوزه/ امام جمعه اردبیل گفت: از شهرداری اردبیل درخواست داریم سریعاً باغ میدان بسیج را تعیین تکلیف کند و تندیس بزرگمردان خَیّر استان اردبیل که تعداد آن‌ها کم هم نیست در آن مکان نصب کند تا مردم با این عزیزان بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل در آیین تکریم از موسسات خیریه استان که امروز شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲در مجتمع لاله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تکریم اصلی از خیرین را خداوند متعال انجام خواهد داد چرا که اعمال آن‌ها در نزد باری حق تعالی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اعمال خیر آن‌ها نزد خداوند است.

وی افزود: از شهرداری اردبیل درخواست داریم سریعاً باغ میدان بسیج را تعیین تکلیف کند و تندیس بزرگمردان خَیّر استان اردبیل که تعداد آن‌ها کم هم نیست در آن مکان نصب کند تا مردم با این عزیزان بیشتر آشنا شوند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: خَیرانی در استان اردبیل داریم که جان و مال خود را فدای نیازمندان کرده‌اند و دغدغه آن‌ها کودکانی است که غذایی برای تناول ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی با بیان اینکه خیرین استان اردبیل کارهای بسیار ماندگار و بزرگی را انجام داده‌اند، عنوان کرد: آرزو می‌کنیم تعداد موسسات خیریه افزایش یابد و شاهد گسترش فعالیت‌های امورات خیر در استان باشیم.

وی تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی در کشور، دوشیفته بودن برخی مدارس، آموزش در کانکس برای کشور ما کسر شأن است، لذا نیاز است با بهره‌مندی از نذورات در حوزه آموزش نیز خلاء‌ها رفع شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha