یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همایش طلیعه حضور خواهران طلبه جدیدالورود استان خوزستان در مشهد مقدّس

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان از برگزاری همایش «طلیعه حضور» سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روزهای ۱۳ تا ۱۷ آذر در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، خانم جعفری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خوزستان از برگزاری همایش طلیعه حضور سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد و گفت: این همایش با برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی با هدف تقویت انگیزه در طلاب برای تحصیل و تهذیب و آشنایی با آداب و زیّ طلبگی هر ساله در اوایل سال تحصیلی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد طلاب پایه اول این استان ۴۲۹ نفر است، عنوان کرد: این تعداد از طلاب در دو مقطع سیکل و دیپلم و از ۳۰ مدرسه علمیه در این همایش حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خوزستان بیان کرد: همایش طلیعه حضور سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به صورت استانی و با حضور طلاب، مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان در مشهد مقدس برگزار می شود.

جعفری ادامه داد: در این همایش، استاد حسن رحیم پور ازغدی، حجت الاسلام راجی، حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام والمسلمین رجبی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان سخنرانی خواهند کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان خوزستان بیان کرد: اجرای همخوانی، پخش کلیپ و فیلم، مسابقه و قرائت میثاق نامه از دیگر برنامه‌های این همایش است.

جعفری گفت: این همایش پنج روزه از دوشنبه ۱۳ آذرماه آغاز و جمعه ۱۷ آذرماه به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    تقویت انگیزه در طلاب برای تحصیل و تهذیب؟
  • زهرا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    اگر با هدف تقویت انگیزه در طلاب در تحصیل هست چرا طلبه خواهری که باردار هستند رو منع کردید از طرفی تاکید حوزه بر فرزند آوری هست از طرفی ممانعت میکنید ؟ آیا این انگیزه طلاب خواهر رو از بین نمی بره؟
    • بايد IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 0
      بايد شرايط تحصيل بدون حضور كلاسي بخصوص براي بانوان مهيا شود