یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اراک

حوزه/آیت الله درّی نجف آبادی گفت: هدف از فعالیت حوزه‌های علمیه، تربیت و آموزش برادران و خواهران برای خدمت به جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران استان مرکزی و هیات امنا در سالن فرهنگی مصلی اراک، اظهار داشت: هدف از فعالیت حوزه‌های علمیه، تربیت و آموزش برادران و خواهران برای خدمت به جهان اسلام است.

وی بیان کرد: باید در آموزش‌ها، اهداف بلند مورد نظر باشد تا تعالیم اهل بیت(ع) در جهان حاکمیت و توسعه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هرچه به جلو حرکت می‌کنیم احساس نیاز به طلبگی بیشتر می‌شود و باید در این بخش اقدامات جدی انجام گیرد، زیرا حوزه‌های علمیه راه را برای توسعه مبانی دینی هموار کرده و راه پشتیبانی فکری، اخلاقی، عملی و تربیتی را فراهم کرده‌اند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه خواهران بار مقدس و ارزشمندی را به دوش می‌کشند و رسالت حوزه علمیه خواهران به مراتب کمتر از برادران نیست.

وی جنایات رژیم صهیونیستی در برابر مردم مظلوم غزه را محکوم کرد و گفت: این رژیم جعلی در محاکم جهانی جایگاهی ندارند و هر روز ماهیت و خباثت این رژیم غاصب کودک کش برای مردم جهان بیشتر آشکار می‌شود.

هدف حوزه‌های علمیه، تربیت و آموزش افراد برای خدمت به اسلام است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha