دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از زبان و ابزار هنر برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در دیدار با نوید ناصر رئیس حوزه هنری استان، اظهار داشت: تلاش مجموعه حوزه هنری برای تحقق فرامین رهبری قابل تقدیر است و استفاده از زبان و ابزار هنر برای گسترش گفتمان انقلاب اسلامی موضوعی است که باید مورد توجه جدی مسئولان و فعالان این عرصه قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مجموعه تبلیغات اسلامی در بخش‌هایی چون تشکل‌های مردمی و اقشار اثرگذار، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند در هم‌افزایی بهتر دو مجموعه فرهنگی و نیز فراهم کردن زمینه استفاده مخاطبان بیشتر از برنامه‌های حوزه هنری موثر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، بر لزوم تعریف عملیات‌های مشترک در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تعامل و هم افزایی بیشتر در استفاده از ظرفیت‌های دو طرف به‌ویژه در حوزه سینما و اثرهای نمایشی نیز تأکید کرد.

رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار اظهار کرد: به تبعیت از توصیه‌های مقام معظم رهبری، روایت تاریخ آذربایجان به‌عنوان ماموریت اصلی حوزه هنری استان تعریف شده است.

نوید ناصر تصریح کرد: بر همین اساس چهار دفتر در مجموعه حوزه هنری ایجاد شده و با فعالیت‌های صورت گرفته در این دفاتر شامل بخش مشروطه، انقلاب اسلامی، ادبیات پایداری و مدافعان حرم و روایت پیشرفت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تلاش می‌کنیم قدمی در جهت تحقق منویان رهبر معظم انقلاب برداریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha