یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1123117
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
آستانه

حوزه/ استاد مدرسه علمیه حضرت زینب (س) آستانه گفت: وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) لیلة‌القدر عالم هستی است و اگر کسی حقیقت معرفت ایشان را درک کند شب قدر را درک کرده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب (س) آستانه امروز مراسمی به مناسبت ایام فاطمیه با حضور خانم سعیده ایزدپناه استاد این مدرسه برگزار شد.

خانم ایزدپناه ضمن بیان مظلومیت و غربت حضرت زهرا (س) گفت: وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) لیلة‌القدر عالم هستی است و اگر کسی حقیقت معرفت ایشان را درک کند شب قدر را درک کرده است.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) ظرف نزول قرآن و ظرف تجلی انوار ائمه‌ (ع) که خودشان نور الله هستند، می باشد اگر نسبت به وجود مبارک حضرت زهرا(س) معرفت کسب کنیم قطعا ره صد ساله را یک شبه طی خواهیم کرد .

ایزدپناه افزود: اگر کسی می خواهد شب لیلةالقدر را درک کند باید دست به دامن حضرت زهرا (س) شود زیرا ایشان اصل شجره و خود لیلةالقدر هستند.

استاد حوزه خواهران با توجه به عبارت «یَا مُمْتَحَنَةُ امْتَحَنَکِ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَکِ قَبْلَ أَنْ یَخْلُقَک‏» از زیارت حضرت زهرا (س) افزود: حضرت وجود مقدسی است که خدای متعال قبل از خلقت، ایشان را مورد امتحان قرار داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین الگوی زندگی را خداوند و ائمه برای ما معرفی کردند و آن کسی جز حضرت زهرا (س) نیست و اگر ما طلاب از وجود این بانوی بزرگ بهره نبریم و ایشان را سرمشق خود قرار ندهیم حتما با شکست مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha