چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
هفته پژوهش

حوزه/معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت استان به دنبال کمک به شرکت‌های دانش بنیان است، مطرح کرد: در عرصه سرمایه‌گذاری و برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان هیچ خط قرمزی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیداکبر غلامیان در حاشیه افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی که در محل باغ موزه دفاع مقدس برپا شده است، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این نمایشگاه، اظهار کرد: استان قم در موضوع فناوری، پژوهش و مجموعه‌های دانش بنیان در شرایط مطلوب و درحال رشدی قرار دارد.

وی اضافه کرد: این موضوع نشان می‌دهد که در استان قم ارتباط میان دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی پژوهشی و پارک علم و فناوری به خوبی برقرار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت استان به دنبال کمک به شرکت‌های دانش بنیان است، مطرح کرد: در عرصه سرمایه‌گذاری و برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان هیچ خط قرمزی نداریم.

وی با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه باید تنگاتنگ باشد، عنوان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه مدیریت استان، افزایش این ارتباط است.

غلامیان با اشاره به اینکه باید نیاز بازار را بشناسیم و بر اساس آن به دنبال ایده و تجاری‌سازی باشیم، خاطرنشان کرد: به همین منظور در تبصره ۱۸ و سایر موضوعات در حوزه سرمایه گذاری و نیاز به تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان، پای کار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های خوبی در نمایشگاه فرصت‌های شغلی حاضر بودند، تصریح کرد: مجموع فرصت‌های شغلی عدد قابل توجهی بود که اگر کمک شود این فرصت‌ها بیش‌تر هم خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha