دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1123294
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر دانش آموزان را به جهاد تبیین در موضوعات مختلف تشویق کرد و بیان داشت: تأثیرگذاری شما بر دوستانتان در مدرسه بسیار بیشتر است و با ارتباط دوستانه و صمیمانه به جهاد تبیین در بین آنها بپردازید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اعضای تشکل انجمن اسلامی دانش آموزان دبیرستان امام جواد(ع) عالیشهر امروز به همراه مدیر مدرسه با حضور در دفتر امام جمعه شهر عالیشهر با حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به دانش آموزان بیان کرد: این انجمن که در بعد تربیتی و پرورشی به ویژه جهاد تبیین فعالیت دارد انجمن مقدسی است که حضرت امام یکسال بعد از پیروزی انقلاب دستور تشکیل این انجمن را دادند و این نشان از اهمیت ویژه این مجموعه می باشد.

امام جمعه عالیشهر دانش آموزان را به جهاد تبیین در موضوعات مختلف تشویق کرد و بیان داشت: تاثیر گذاری شما بر دوستانتان در مدرسه بسیار بیشتر است و با ارتباط دوستانه و صمیمانه به جهاد تبیین در بین آنها بپردازید.

وی با بیان اینکه کشور ما آنقدر در حوزه های مختلف پیشرفت کرده که دست شما برای جهاد تبیین پر است به دانش آموزان توصیه کرد: با بیان واقعیت ها و پیشرفت های کشور در صبحگاه مدرسه و بصورت روزانه در مقابل امپراطوری خبری که در دست دشمنان ما هست باعث امیدواری و روشنگری دوستان خود شوند.

در این جلسه همچنین تعدادی از دانش آموزان به بیان نکته نظرات خود پرداخته و برخی سؤالات و شبهات را از امام جمعه پرسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha