شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان نماز را بهترین وسیله ارتباطی انسان با خداوند متعال دانست و گفت: در توصیف جمال نماز علاوه بر روشنایی بخش جان پیامبر (ص) به‌عنوان سایه روسفیدی اهل ایمان، طهارت روح عموم مردمان نیز از آن یاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در ادامه سرکشی های دوره ای از ادارات به همراه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پیش از ظهر امروز از اداره گاز دشتستان بازدید و با رئیس و کارکنان آن مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام مصلح در این دیدار گفت: در آیات و روایت بسیاری به اهمیت برپایی نماز اول وقت و به‌ویژه نماز جماعت تأکید شده است و همواره نیز این موضوع مورد توجه بوده است که کار نباید مانعی برای تاخیر در برپایی نماز باشد.

امام جمعه برازجان با بیان آیه سوم سوره بقره که در آن آمده «کسانی که (متقین) به جهان غیب ایمان دارند و نماز را برپا می دارند، و از آنچه روزیشان کردیم انفاق می کنند اهل تقوی هستند و توسط قرآن هدایت می‌شود» اظهار داشت: این آیه بیانگر اهمیت نماز است.

وی نماز را بهترین وسیله ارتباطی انسان با خداوند متعال دانست و افزود: در توصیف جمال نماز علاوه بر روشنایی بخش بر جان پیامبر (ص) به‌عنوان سایه رو سفیدی اهل ایمان، طهارت روح عموم مردمان نیز از آن یاد شده است و نماز بازدارنده گناه، عصیان و پوشاننده خطا و اشتباه است.

حجت الاسلام مصلح اقامه نماز جماعت در ادارات را باعث افزایش نشاط و بهره وری بیشتر کارکنان خواند و اظهار کرد: ما بایستی فضایی را در ادارات ایجاد نماییم که مراجعه کنندگان احساس آرامش کنند و از برکات اقامه نماز جماعت در ادارات ایجاد این فضا است.

امام جمعه برازجان با اهدا هدایایی از خدمات کارکنان و محسن ادیبی رئیس این اداره تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha