شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجفقلی زاده گفت: در جنگ نرم، دشمن درصدد تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم و ایجاد شبهه و تردید در اذهان است که لازمه آن روشنگری و جهاد تبیین می باشد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی شب گذشته در نشست ماهانه علما و روحانیون آذرشهر با اشاره به جنگ نرم دشمن در فضای مجازی، اظهار داشت: در جنگ نرم، دشمنان درصدد تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم و ایجاد شبهه و تردید در اذهان هستند که لازمه آن روشنگری و جهاد تبیین است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، گفت: کار نمایشی ممنوع است، رسالت ما این است که با تمام توان و قدرت از انقلاب دفاع کنیم، اقتدار ما در حل مشکلات مردم است، همان مردمی که هرجا احساس خطر کردند به میدان آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین سرایی با اشاره به جریان طوفان الاقصی، یادآور شد: اسرائیلی که به امنیت و گنبد آهنین خود می‌بالید، در عملیات طوفان الاقصی خُرد شد و ابهت توخالی رژیم صهیونیستی برای دنیا آشکار شد.

حجت الاسلام محمد زاده دبیر شورای زکات آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه پرداخت به موقع زکات به‌عنوان یک فریضه واجب دینی نیازمند فرهنگ سازی در بین مردم است، گفت: اصل ماموریت زکات محرومیت زدایی است، اگر زکات احیا شود امنیت هم حاصل می‌شود.

حجت الاسلام محمد زاده اظهار کرد: وظیفه روحانیون و علما و مسئولان احیای فرهنگ زکات در بین مردم است که اگر این اتفاق رخ دهد، بیکاری در جامعه حل شده و امنیت روانی و اجتماعی حاصل می‌شود.

نشست ماهانه علما و روحانیون شهرستان آذرشهر با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان، و جمعی از مسئولان ادارات، در بیت امام جمعه برگزار شد.

در جنگ نرم دشمن به دنبال تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم است

در جنگ نرم دشمن به دنبال تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha