جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
.

مشاور رئیس جمهور گفت: از ابتدای کار این دولت تا امروز حدود ۷۰۰۰ کارخانه احیا شده به طور مثال در همین نزدیکی شهر کرج شرکت ایران خودرو دیزل که نزدیک به ۱۸ هزار میلیارد زیان انباشته داشت، امروزه علاوه بر جبران این زیان حتی برای سه سال آینده نیز از روسیه سفارش گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، امروز در جمع علما و روحانیون استان البرز با اشاره به ضرورت توجه به فرهنگ، گفت: در خصوص حجاب همه باید پای کار بیایند چرا که مستلزم جهاد تبیین و تکیه بر اقدامات فرهنگی است تا آگاهی لازم برای نسل جوان در جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: مدارس مهم‌ترین مراکز کار فرهنگی است و نباید از اهمیت کار فرهنگی در مدارس غافل شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی در ادامه به نقش مهم و رو به رشد مبلغین و مبلغات امین در مدارس اشاره کرد و افزود: مبلغین طرح امین در مدارس آموزش و پرورش می‌توانند به خوبی نقش آفرینی کنند.

وی همچنین به تلاش دولت برای دستیابی به شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و افزود: بر اساس فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری باید توجه ویژه‌ای به فضای مجازی داشته باشیم و نگذاریم که به قتلگاه جوانان تبدیل شود، از این رو امیدواریم تا سال آینده بتوانیم شبکه ملی اطلاعات را به طور کامل در سراسر کشور به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در ادامه با اشاره به آیه ٣٩ سوره احزاب «الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَکَفَیٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا» تصریح کرد: آینده بسیار روشن است از دیرباز مسیر دعوت به عبودیت و حق سختی‌های خود را داشته است؛ وظیفه ما به عنوان مبلغ این است که به آحاد مردم امید بدهیم البته برای امید بخشی به جامعه بیان و تبیین شاخص‌ها نیز لازم است چرا که امید واهی در قلب‌ها تاثیر نمی‌گذارد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این دولت، دولت کار و فعالیت است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت دولت فرمودند «ما از همه دولت‌ها حمایت کرده‌ایم اما از این دولت حمایت و تمجید می‌کنیم»، وظیفه ما مبلغین برای تبیین و تشریح دستاوردها و خدمات عمومی این دولت را مشخص می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به محرومیت زدایی‌ توسط دولت خدمتگزار، گفت: بحمدالله با اقدامات جهادی و شبانه روزی در راستای رفع تنش آبی تاکنون مشکل بیش از ۳۰۰۰ روستا مرتفع شده و امید است تا رفع کامل تنش آبی در کشور این اقدامات مؤثر ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به کارخانجات و صنعت کشور افزود:
از ابتدای کار این دولت تا امروز حدود ۷۰۰۰ کارخانه احیا شده به طور مثال در همین نزدیکی شهر کرج شرکت ایران خودرو دیزل که نزدیک به ۱۸ هزار میلیارد زیان انباشته داشت، امروزه علاوه بر جبران این زیان حتی برای سه سال آینده نیز از روسیه سفارش گرفته است.

وی در ادامه به یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت یعنی بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه و درمان کامل رایگان کودکان زیر ۷ سال، اشاره کرد و افزود: افتتاح بیمارستان‌های دولتی مجهز نیز در این دولت شاخص و قابل تقدیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha