دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ با حضور حجت الاسلام طه توکلی، حجت‌الاسلام زین‌العابدین فاضل به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیجار معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، شب گذشته مراسم معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیجار برگزار شد.

حجت الاسلام طه توکلی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: انسان موفق و پیروزی کسی است که دارای صفات بارز و شایسته‌ای باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: چهار ویژگی معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت از یک انسان، یک مدیر موفق و انقلابی و دلسوز می‌سازد.

وی تصریح کرد: کردستان استانی غنی در بحث نیروی انسانی و نخبگان و تحصیل کردگان است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت همه جانبه این خطه از ایران اسلامی باشیم.

حجت الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان در ایام دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند، لذا لیاقت هرگونه خدمت را دارند و امیدواریم دولت و دیگر سازمان‌ها و نهادها به این منطقه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام زین‌العابدین فاضل به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیجار معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha