شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر گفت: کیفیت خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران باید افزایش یابد و نباید هیچ گونه کم کاری و اهمالی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر امروز با حضور در منزل مادر شهید علی اکبر افشون اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و تکریم و تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران امری لازم است.

وی افزود: کیفیت خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران باید افزایش یابد و نباید هیچ گونه کم کاری و اهمالی صورت گیرد.

خانواده شهید افشون نیز با تقدیر از توجه استاندار، مشکلات و دغدغه های خود را بیان کردند.

استاندار برای پیگیری و رفع مشکلات خانواده شهید، دستورات لازم را صادر کرد.

شهید علی‌اکبر افشون در سال ۱۳۴۳ در روستای باغک از توابع شهرستان بوشهر در یک خانواده‌ متوسط و مذهبی چشم به جهان گشود. وی تحصیلاتش را تا کلاس سوم ابتدایی در همان روستا گذراند و بعد همراه با خانواده به بوشهر آمد و در بوشهر به تحصیلات خویش ادامه داد.

او در حمله‌ی بزرگ و تاریخ‌ساز فتح‌المبین که منجر به آزادسازی قسمت وسیعی از سرزمین اسلامیمان شد در تاریخ ۶۱/۱/۲ در جبهه‌ی شوش به لقاءا… پیوست.

وصیت نامه شهید علی اکبر افشون

الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم وانفسهم اعظم درجه

در هر کربلایی حسینی وجود دارد و حسین امروز ما امام خمینی است.

با عرض سلام به رهبرم و خانواده ام میخواهم که مرا حلال کنند و خدا هرچه بخواهد می شود و اما زندگی واقعی در همین سنگر هاست و از همین نمازها بوده که درسنگرها برپا می شود و انسانهای پاک و واقعی که مدتها دنبالشان بودم در اینجا است و خداوند لطف کرده و نور رحمتش را برمن حقیر تابیده، نوری که در تاریکی حسرت یک شعله آتش را می کشد پر نور گشته الحمدلله ، راستش چه زیباست عشق بین انسان با خدا.

مادرم و پدرم هر وقت سر قبر من رفتید به یاد هفتاد و دو تن از یاران امام حسین(ع) باشید و برای من گریه و زاری نکنید و افتخار کنید، پدر جان من مقداری پولی در بانک صادرات شعبه مرکزی دارم که ده هزار تومان ۱۰۰ هزار ریال آن امانت شهید مهدی صفایی است و درضمن ۱۱۵۰ ریال هم به اسماعیل احمدی بدهکارم.

فرزند کوچک شما علی اکبر افشون

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha