دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام یوسفی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: هدف دشمن شرکت حداقلی مردم در انتخابات است و تمام تلاش سه قوه و نیروهای دلسوز انقلاب باید در جهت امید آفرینی و شرکت حداکثری در انتخابات باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی مراد یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین امروز در نشست بصیرتی با موضوع «جهاد تبیین» که با حضور مدیر حوزه علمیه استان، مدیران مدارس و اساتید در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار شد به اهمیت مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: رهبر انقلاب درباره رقابتی بودن انتخابات برای اولین بار در سخنان خویش بیان فرمودند ما نیاز داریم از طیف های مختلف که اصول انقلاب و ارزش های آن را پایبند هستند وارد عرصه انتخابات شوند و پرشکوه ترین انتخابات را رقم بزنند.

وی ادامه داد: هدف دشمن شرکت حداقلی مردم در انتخابات است و تمام تلاش سه قوه و نیروهای دلسوز انقلاب باید در جهت امید آفرینی و شرکت حداکثری در انتخابات باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند؛ من کارشناس نیستم اما تصمیم روسای قوا در این زمینه برای بنده قابل احترام است و حمایت می‌کنم. بارها کشور و انقلاب تا مرحله پرتگاه رفته است اما با تدبیر رهبری به طور معجزه آسایی نجات پیدا کرد.

وی ادامه داد: دشمن در تمام جبهه ها شکست را پذیرفته که امروز حزب الله، انصارالله و حشدالشعبی شکل گرفته و حماس در قلب سرزمین های اشغالی سیلی های محکمی به آمریکا در منطقه زده است. برنامه های گسترده امنیتی، سیاسی، فرهنگی، عملیات روانی و نظامی در دستور کار قرار دادند تا انقلاب اسلامی چهل سالگی خویش را نبیند اما موفق نشدند.

حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: تنها کشوری که در دفاع مقدس به ایران کمک کرد سوریه بود و لیبی هم چند موشک به ایران ارسال کرد اما موقع شلیک تمرد کرد و با شلیک اولین موشک به باشگاه افسران عراق و در گام های بعدی بانک رافدین، توازن در جنگ برقرار شد. در نهایت ایران توانست با کارهای جهادی و علمی به فناوری موشک های بالستیک دست یابد.

وی عنوان کرد: ابرقدرت ها برای اینکه بدل جمهوری اسلامی را در منطقه تولید کنند به سراغ پاکستان رفتند تا مدل جدیدی از یک کشور شرقی غربی به دنیا عرضه کنند. پاکستان دارای ارتش قدرتمند بود که می توانست به ایران حمله کند اما موانع طبیعی و فاصله تا پایتخت منصرف شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و برکناری حسن البکر در یک کودتا صدام حسین تکریتی را به قدرت رساندند و با تجهیز وی و پاره کردن قرارداد ۱۹۷۵ جنگ علیه ایران را آغاز کردند. لذا برای اولین بار شرق و غرب درکنار هم علیه انقلاب صف آرایی کردند.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: امروز مرتجعین عرب از ترس بسیج ملت‌های عرب واسطه شده و التماس کرده‌اند که این جنگ تمام شود که مبادا آتشفشان خشم بسیج کشورهای عربی فوران کند و این حکومت‌های ظالم وابسته به استکبار جهانی را حذف کند، لذا امروز ما به وضوح شاهد گسترش تفکر بسیجی هستیم و بعضی جاها با تشکل بسیج توانستیم این تفکر را ترویج نماییم.

وی ادامه داد: امروز این بیداری برای تمام آزادیخواهان جهان رخ داده است و ماهیت رژیم صهیونیستی و آمریکا نمایان است، چرا که وقتی از امام راحل پرسیدند سربازان شما کجا هستند، ایشان پاسخ داد همه آنها در گهواره هستند. این آینده نگری امام مستضعفان در دوران ستمشاهی یک درس بزرگ از آینده گری است و به زودی خواهیم دید که تفکر بسیج دنیا را آماده تشکیل تمدن اسلامی خواهد کرد.

انتهای پیام /

هدف دشمن شرکت حداقلی مردم در انتخابات است

هدف دشمن شرکت حداقلی مردم در انتخابات است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha