یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح حیا، عفت، فعالیت اجتماعی، سیاسی، جریان شناسی و امام شناسی را از ویژگی‌های حضرت فاطمه(س) عنوان کرد و گفت: این حضرت می‌تواند برای ما الگویی کامل باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روستای دهداران سفلی از توابع بخش شبانکاره ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی در تمام عرصه‌ها برای زنان و مردان جامعه است و به علت جامع بودن شخصیت به ایشان لقب «سیده النساء العالمین» داده‌اند.

وی، حیا، عفت، فعالیت اجتماعی، سیاسی، جریان شناسی و امام شناسی را از ویژگی‌های حضرت فاطمه(س) عنوان کرد و گفت: این حضرت می‌تواند برای ما الگویی کامل باشد.

امام جمعه برازجان ادامه داد: ارزش حضرت فاطمه(س) به عبودیت و بندگی خداست، اگر بندگی خدا در ایشان نبود، صدیقه کبری هم نبود، صدیق کسی است که آنچه را می‌اندیشد و می‌گوید صادقانه در عمل آن را نشان دهد.

امام جمعه برازجان در ادامه به ذکر آثار و برکات اقامه نماز پرداخت و خاطرنشان کرد: اقامه نماز بهتر است در مسجد و به جماعت باشد، در روایات آمده کسی که واجبات دین را ترک کند از شفاعت اهل بیت (ع) برخوردار نمی‌گردد.

حجت‌الاسلام مصلح تصریح کرد: همانطور که به فکر دنیای خود هستیم می‌بایست توشه‌ای هم برای آخرت برداریم، از جمله اهمیت دادن به نمازهای یومیه، تربیت فرزندان صالح، حضور در مسجد و اقامه نماز به صورت جماعت، دغدغه و اهتمام جهت داشتن عالم دین میان خود، سوق دادن جوانان به کلاس‌های آموزش قرآن، محافل مذهبی.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha