سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه گفت: دشمنان می خواهند همانند فلسطین سرزمین های مسلمانان را اشغال کنند، نمونه آن حمله به غزه و بمباران این سرزمین است.

به گزارش حبرگزاری حوزه از تبریز سردار حسین سلامی فرمانده سپاه روز پنجشنبه در آئین یادواره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در سالن ورزشی پورشریفی تبریز گفت: این اقتدار ایران اسلامی میراث ماندگار شهیدان است و آنها به همراه مردم ایران سازندگان تاریخ و تمدن و شکوه ایران هستند.

وی افزود: شهیدان عامل هستی، بقا، حیات و تأمین حیات ما هستند که این سرزمین بر پیکره آنها ایستاده است.

فرمانده سپاه ادامه داد: خانواده های شهدا کوه صبر و استقامت هستند که زیباترین جلوه های ایثار را نشان دادند و چشم و چراغ و نورچشم ملت ایران هستند و به واسطه آنها ایران سربلند قوی، پرافتخار، محبوب و معتبر شده است.

وی اظهار کرد: شهیدان ما را به اوج قله افتخار رساندند و در زمان کنونی در هر نقطه از جهان که با سیاستمداران و شخصیت ها صحبت می شود، با احترام از ایران سخن می گویند.

فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمنان همچنان دنبال این هستند که ملت های مسلمان را از حقوق خود محروم کنند، گفت: آنها می خواهند همانند فلسطین سرزمین های مسلمانان را اشغال کنند، نمونه آن حمله به غزه و بمباران این سرزمین است و بیمارستان ها را به میدان جنگ تبدیل کرده و خانه ها بمباران می کنند، کودک کشی افتخار آنان است و پیروزی خود را در به شهادت رساندن انبوهی از ملت ها و کودکان، پیرمردان و پیرزنان می دانند.

وی با بیان اینکه اکنون در بین ملت های جهان نفرت عمومی از صهیونیست ها به وجود آمده است، ادامه داد: همه ملت ها به میدان حمایت از فلسطین و اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی آمده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha