دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1125211
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
ساوه

حوزه/ ویژه برنامه ایام فاطمیه با همکاری گروه جهادی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) ساوه به مدت سه روز در آستان امامزاده سید علی اصغر(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ویژه برنامه ایام فاطمیه با همکاری گروه جهادی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) به مدت سه روز در آستان امامزاده سید علی اصغر(ع) با حضور خانم شوکتی استاد مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه و عموم بانوان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم خانم شوکتی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و بازخوانی فرازهایی از خطبه فدکیه و اشاره به ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه(ع) مادر و همسر بزرگی بودند و علاوه بر آن، مقام علمی، زهد، صبر، بخشش و ساده زیستی ایشان الگویی برای همه‌ی مسلمانان به ویژه بانوان است.

وی ادامه داد: خطبه فدکیه بهترین نمونه از جهاد تبیین است، زیرا جهاد تبیین یعنی «تبیبن درست و به موقع» که باعث جلوگیری از انحراف‌ها و تحریف‌های بی‌پایه و بی‌اساس شود که صدیقه طاهره سلام الله با از خودگذشتگی و ایثار در دفاع از حقایق اسلام و ولایت امیرالمومنین امام علی علیه السلام، مجاهدتی بزرگ انجام دادند تا حق از بین نرود و وقایع مورد تفسیر نابجا قرار نگیرند و مسیر حق در تلاطم خودخواهی‌ها و دنیاپرستی‌ها گم نشود.

استاد حوزه خواهران در پایان خاطرنشان کرد : باید برای آمدن و ظهور حضرت ولی عصر(عج) تلاش و دعا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha