دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم یادواره شهدای گمنام در عالیشهر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی‌نژاد گفت: حضور در یادواره‌های شهدا باید مقدمه‌ای برای تکان خوردن و ایجاد دگرگونی در ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم با شکوه یادواره شهدای گمنام عالیشهر به همراه تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در جوار گلزار مطهر شهدای گمنام عالیشهر شامگاه پنجشنبه با حضور حجت الاسلام حمیدی‌نژاد امام جمعه شهر، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

امام جمعه عالیشهر در این برنامه، اظهار داشت: حضور در یادواره‌های شهدا باید مقدمه‌ای برای تکان خوردن و ایجاد دگرگونی در ما باشد.

وی افزود: ما لفظ شهید را می‌شنویم، اما حقیقت وجودی او را درک نمی‌کنیم، حتی طاقت شنیدن نحوه شهید شدن شهدای عزیز را نداریم که با چه وضعیتی به شهادت رسیدند، اما بخاطر غفلت، زندگی همراه با سیاهی و ظلمات داریم.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد در خصوص لزوم استمرار راه شهیدان، یادآور شد: شهید در وصیتنامه می‌نویسد اگر با هر بار شهید شدن من یک خانم با حجاب می‌شد، من دوست داشتم هزار بار شهید شوم و این اهمیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه اسلامی را می‌رساند.

امام جمعه عالیشهر تصریح کرد: ان‌شاءالله شهدا عنایت ویژه‌ به ما داشته باشند و در عرصه خدمت به مردم تلاش جدی داشته باشیم، چرا که شهدا در مورد خدمت به مردم در آخرت سخت یقه ما را می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha